May 24, 2006

☆ダヴィンチコード☆

74fba71a.jpgいってきました!!!
凄く楽しめた!!!

まずCastが最高ですね☆
トム・ハンクス!人間味&自然に彼の個性と役の融合具合がマッチしていて見応え十分です☆

内容はあえて言いませんが、多少言わして頂きたいのは、『精神世界』『探求心』が大好きな人には観て頂きたいです☆
批判的な意見の多い作品となっていますが、凄く内容が重い割にはスピーディーで、あっという間に観れてしまう作品というイメージです!

StoicかつPureな信者のRealな演技…心うたれました!驚愕です!!!
間の取りかたなど、見所満載に感じました!
是非、観て×2ください!(´・ω・`)ノ

映画から贈られてくる『一人×2へのお土産&宿題』を感じてたら、是非感想聞いてみたいです☆

僕は『間の重要性&リアリティ』をこの作品で凄く感じて影響をうけました!

特に信者は最高です!
鞭のシーンは驚愕です…。間が最高です!!!


今回のショットはパンフとです☆


yoh_s_blog at 17:12コメント(6)model  この記事をクリップ!

コメント一覧

1. Posted by きゃみぃ   May 24, 2006 23:08
今晩は!!

私も先日 ダヴィンチコード見て来ました!
本当に楽しくて、見ていて飽きがこなかったと思いました☆

鞭のシーンは 本当に印象的で…。1番印象に残っているシーンです!!

本を読む前に見に行ったので、本の方も読みたくなりましたー。
2. Posted by    May 25, 2006 01:21
あ!アタシもいって見ました。☆
すごく面白かった。ほんとに...Thought provokingな映画でした。
その映画type好きだからv

Past & presentいっしょになったシーンは最高でした!!

やっぱいろいろ考えるスね (^_^;)
3. Posted by かよ   May 29, 2006 01:42
まだ見てないんですけど是非みたいです!!
本も途中までしか読んでません。。。
トムハンクスいいですよね、フォレストガンプの頃から好きです。
…パンフ、ド迫力ですね(笑)
4. Posted by ミュウミュウ アウトレット   December 18, 2013 17:25
“He must,” he replied. “What else is there left for him to do? Of course he may curse me at first; in fact, I’m sure he will. He’s like that; and so strict with me. He may even take some proceedings against me; have recourse to his parental authority, in fact. . . . But that’s not serious, you know. He loves me beyond anything. He’ll be angry and then forgive us. Then everyone will be reconciled, and we shall all be happy. Her father, too.”
ミュウミュウ アウトレット http://m-s-flower.com/photo/miumiu3.php
5. Posted by ミュウミュウ 財布 リボン   December 21, 2013 06:02
I looked at him stealthily. His face showed signs of illness he had grown much thinner of late. His chin showed a week’s growth of beard. His hair, which had turned quite grey, hung down in disorder under his crushed hat, and lay in long straggling tails on the collar of his shabby old great-coat. I had noticed before that at some moments he seemed, as it were, forgetful, forgot for instance that he was not alone in the room, and would talk to himself, gesticulating with his hands. It was painful to look at him.
ミュウミュウ 財布 リボン http://mutsuzawa.com/wp-admin/miumiu4.php?product_id=355
6. Posted by コーチ アウトレット 通販   January 11, 2014 01:55
“I know nothing about it, and neither do you,” said his comrade, who, like a clever man, had begun to see that the observation of American society demanded a readjustment of their standard.
コーチ アウトレット 通販 http://pumpkin.oops.jp/coachbags2.php

コメントする

名前:
URL:
  情報を記憶: 評価:  顔   星
 
 
 
Profile


YOH(ヨウ)

モデル/俳優
1980年4月16日生まれ
東京都出身
身長 182cm 
趣味/特技 サッカー、デザイン、スノーボード、スケートボード

ZERO,∞Endless∞デザイナー
としても活動中。


Topics
QRコード
QRコード
Archives
livedoor Readerに登録
RSS
livedoor Blog(ブログ)