October 19, 2007

家族で...♪(´・ω・`)Art vol.2

1
日帰りで、ちょっくら車でお出かけしました
この写真は白糸の滝付近のアイス屋さん
去年も家族で来ましたが今回もまた『わさびアイス』食べました!!!
ぴりっと癖になる味です
※去年は全部食べられなかったのですが、
今年は美味しく完食しました

2

うまうまとアイス食べて...
3

滝の前でハッスル
いや〜自然は癒やされますね
今年も仲良く元気に家族とこれて幸せでした

P.S
車の中で寝ていたらいきなり『Trust(ZEROでいつも歌っている曲です)』が流れていて弟が運転しながら熱唱していてビックリ&爆笑しました!!!
父母もノリノリでした。
(´・ω・`)ゲラゲラ
※僕のiPODをいじっていたら
歌入りのTrustが入っていたのを見つけたらしいです(笑)


◇◆Art vol.2◆◇
2

このデザインは一番人気でした!!!
曲線的なデザインなので、
うまく前から&横から綺麗にデザインが馴染むように
描くのがポイントでしたよん

yoh_s_blog at 20:39コメント(12)blog-2007-  この記事をクリップ!

コメント一覧

1. Posted by あずき   October 19, 2007 21:09
5 こんばんは♪

家族でお出掛け、いいですね☆
わさびアイスは食べた事あります!
どんな味かとドキドキしながら食べてみると結構癖になる味なんですよね( ̄▽ ̄)

Trustのあの曲はイベントに来た気分が増しまして大好きです!
家族でノリノリなんて仲良しですね♪

滝の写真と吊り橋的な写真、足長い!というのと凄い楽しそう!って思いました☆

YOHさんのペイントはかっこいいですし、やっぱり凄いです!
2. Posted by ペル   October 19, 2007 21:18
写真のポーズが面白いです☆(^-^)
家族でお出かけいいですね♪楽しそうな感じが伝わってきました♪
そろそろ紅葉の時期なので私も自然に触れに行きたいです(>_<)
3. Posted by 火刈   October 19, 2007 22:30
5 ご家族と過ごしてるんですね♪私はちょっと風邪気味ですが、YOHさんは元気そうで安心しましたo(^-^)o

ZEROの歌、まだ私は聴いたことないので、いつかZEROがCDデビューして下さる事を願ってます!
4. Posted by 灯月   October 19, 2007 23:42
こんばんは!初コメントです。

YOHさんは家族と中がいいんですね!!一緒に歌えたりする曲があるって、嬉しいことですね(・∀・*)
わさびアイス……なんとも辛そうです…。変わったアイスがあるんですね。私のほうにはあんまりありません(>_<)

YOHさんってデザイン上手ですよね!!羨ましい限りです(・ω・`)

寒くなって来ましたね。体調の方に気をつけて頑張ってください!!
5. Posted by Manami   October 20, 2007 10:37
5 YOHくんおはぁヽ(´ー`)ノManamiだょぉ(*^□^*)

日帰り旅行楽しまれたよぅですね(≧▽≦)ゞあたしも久しぶりに家族と旅行したいなっ☆
あっ!わさびソフト美味しいですょね(^0^)あたしも好きだけどやっぱり全部食べきれないんですょねぇ

あっ!Trust聞いてみたぃなぁ(*´∇`*)
6. Posted by アクタ   October 21, 2007 11:52
5 また行かれたんですね!あのソフトクリーム達の元に(笑)それにしても長い御足で…(´・ω・`)
起きた時に弟さんがTrust熱唱はかなり面白いです(笑)でもご家族にもTrustが愛されているなんてファンとしても何だか嬉しいです!
今回のデザイン、一番人気というだけあって見た瞬間私も良いなって思いました!立体的なデザインの場合、角度によって表情が違うのもまた一つの楽しみ方だと思います(´∀`)
7. Posted by ニューバランス 996 メンズ   December 21, 2013 04:23
“I want to see Radet’s article on Greenland,” I said.
ニューバランス 996 メンズ http://www.auto-veloce.com/fla/newbalance2.php
8. Posted by miumiu バッグ サイドリボン   December 21, 2013 16:37
“Yes, yes, Alyosha,” Natasha chimed in, “ he’s on our side, he’s a brother to us, he has forgiven us already, and without him we shall not be happy. I’ve told you already. . . . Ah, we’re cruel children, Alyosha! But we will live all three together. . . . Vanya!” she went on, and her lips began to quiver. “You’ll go back home now to them. You have such a true heart that though they won’t forgive me, yet when they see that you’ve forgiven me it may soften them a little. Tell them everything, everything, in your own words, from your heart; find the right words. . . . Stand up for me, save me. Explain to them all the reasons as you understand it. You know, Vanya, I might not have brought myself to it, if you hadn’t happened to be with me today! You are my salvation. I rested all my hopes on you at once, for I felt that you would know how to tell them, so that at least the first awfulness would be easier for them. Oh, my God, my God! . . . Tell them from me, Vanya, that I know I can never be forgiven now; if they forgive me, God won’t forgive; but that if they curse me I shall always bless them and pray for them to the end of my life. My whole heart is with them! Oh, why can’t we all be happy! Why, why! . . . My God, what have I done!” she cried out suddenly, as though realizing, and trembling all over with horror she hid her face in her hands.
miumiu バッグ サイドリボン http://aiibaby.com/s/miumiu2.php?product_id=18
9. Posted by sfgglolykl   December 22, 2013 07:14
YOH's Rockin' Area:家族で...♪(´・ω・`)Art vol.2 - livedoor Blog(ブログ)
[url=http://www.g5whlzt5x4zvx5c42455031ds25e89mfs.org/]usfgglolykl[/url]
<a href="http://www.g5whlzt5x4zvx5c42455031ds25e89mfs.org/">asfgglolykl</a>
sfgglolykl http://www.g5whlzt5x4zvx5c42455031ds25e89mfs.org/
10. Posted by プラダ 人気   January 02, 2014 14:08
Anna Andreyevna kept a sharp eye on me and Natasha, but she didn’t see everything. One little word had been uttered between us already, and I heard at last Natasha, with her little head drooping, and her lips half parted, whisper “Yes.” But the parents knew of it later on. They had their thoughts, their conjectures. Anna Andreyevna shook her head for a long time. It seemed strange and dreadful to her. She had no faith in me.
プラダ 人気 http://arpeggio.info/diary/data/prada1.php
11. Posted by シャネル バッグ 新作   January 02, 2014 19:55
“You’ll find the address in my letter ? Jones’s Hotel.”
シャネル バッグ 新作 http://www.fujikoumuten.net/css/chanelbags2.php
12. Posted by Salomon Shoes Sale   April 06, 2014 01:09
You concluded distinct YOH's Rockin' Area:家族で...♪(´・ω・`)Art vol.2 - livedoor Blog(ブログ) excellent things there Salomon Shoes Sale. I did so

コメントする

名前:
URL:
  情報を記憶: 評価:  顔   星
 
 
 
Topics
QRコード
QRコード
Archives
livedoor Readerに登録
RSS
livedoor Blog(ブログ)